2008年度研究発表 |
山口卓也, 青柳友三, 長田英朗, 鈴木央一, 後藤雄一 |
自動車技術会2008年度春季, 学術講演会前刷集 No.47-08, pp21, Paper
No.20085326 (2008) 広域多量EGRによる予混合圧縮着火燃焼の研究(第2報) |
小林雅行,青柳友三,足立隆幸,村山哲也,野田明,後藤雄一,鈴木央一 |
自動車技術会2008年度春季, 学術講演会前刷集No.47-08, pp27, Paper
No.20085118 (2008) スーパークリーンディーゼルエンジンの高過給・広域多量EGRの効果−トランジェントテストによる評価− |
青柳友三,小林雅行,足立隆幸,村山哲也,野田明,後藤雄一,鈴木央一 |
自動車技術会2008年度春季, 学術講演会前刷集No.50-08, pp1, Paper No.20085053
(2008) スーパークリーンディーゼルエンジンの研究開発 |
島田一昭,青柳友三,長田英朗 |
第13回動力・エネルギー技術講演論文集No.08-8,
PP369-370 (2008) 高過給・高EGRバイオディーゼル機関の性能・排出ガス −第3報 50%EGR率によるNOxとPMの低減− |
青柳友三 |
自動車技術会2008年夏季大会,GIAダイアログ講演資料集08GIA-1, pp74-88,(2008) 商業車ディーゼルの低燃費化への取り組み |
足立隆幸,小林雅行,村山哲也,青柳友三,鈴木央一,後藤雄一 |
自動車技術会2008年度秋季学術講演会前刷集 Paper No.20085813 高過給・広域多量EGRの多気筒ディーゼルエンジンにおけるHP&LPL-EGRの効果 |
Yuzo Aoyagi, Kazuaki Shimada, and Hideaki Osada, Akira Noda, Yuichi Goto and Hajime Ishii |
SAE Paper 2008-01-1376 (2008) Diesel Emissions Improvement by RME in a High Boost and EGR Single cylinder Engine |
Masayuki Kobayashi, Y. Aoyagi, T. Adachi, T. Murayama, A. Noda, Y. Goto and H. Suzuki |
Proceedings of The Seventh International Conference on Modeling and
Diagnostics for Advanced Engine Systems (COMODIA2008), Paper No. OS-A1 (2008) Effects of High Boost and High EGR on the Super Clean Diesel Engine -Evaluation using the Transient Test Cycle- |
Hideaki Osada, Yuzo Aoyagi, Takuya Yamaguchi and Masayuki Kobayashi, Eddie Sturman, Eric Drummond, Akira Noda, Yuichi Goto and Hisakazu Suzuki |
Proceedings of The Seventh International Conference on Modeling and
Diagnostics for Advanced Engine Systems (COMODIA 2008), Paper No. OS-A2 (2008) Diesel Combustion by means of Variable Valve Timing in a Single Cylinder Engine |
Takuya Yamaguchi, Yuzo Aoyagi, Hideaki Osada, Eddie Sturman, and Eric Drummond |
Proceeding of Thermo-and fluid dynamic processes in Diesel Engines (THIESEL
2008), PP463-475(2008) Improvements for Volumetric Efficiency and Emissions using Digital Hydraulic VVA in a High Boosting Diesel Engine |
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